24.7.2011

so boring

ahdistaa, särkee, masentaa, suututtaa, väsyttää, ja paljon muuta. menkkakivut, mun pahin vihollinen. mä en kestä.
mutsi kerto just et mulla ois kuulemma pms.. voi olla mut miks mulla on kaikki ne oireet 24/7 ? 
miettisin tänään tosissaan itsemurhaa. miten sen tekisin, minä päivänä ja missä.  pääsin siihen että vedän lääkkeitä ja alkoholia. paikka on vielä miettimättä, on tullut vain mieleen koulu (joo tosi riskialtista) , mut sit jos pyörryn tai  jtn ---> ambulanssi ---> epäonnistuminen.  mut voisin mennä esim mettään. en mä tiedä, en jaksa miettiä.
mennään huomenna äidin ja mun siskon (24v) kanssa särkänniemeen. en tiedä oonko kauheen innostunu ajatuksesta, kai se sit on pakko.
täytyy vaan toivoo et ne uskaltaa tulla munkaa laitteisii, ku ei siel oo muute mitää ja mulla ei oo ainakaa mitää rajotuksii. 
tää nyt oli oikeesti jotain ihan liian turhaa. 
anteeks teki mieli kirjottaa, ja tästä nyt tuli tälläne maailman turhin postaus. 

3 kommenttia:

  1. mikä on pms ?
    eikä haittaa vaik olis turha postaus kunhan kirjotat. sun blogis on IHANA ♥

    VastaaPoista
  2. ja nyt sul on jo kolme :). kyl niit tulee lisää :). mäki aattelin ettei tuu yhtää ja siks oon kiitollinen jokaisesta lukijasta. :) sä oot yks ihanimmista :)

    VastaaPoista