5.8.2011

laihdutusta

joo eli olin yhtenä yönä 4 aikaan saanut ahdistuksen ja lähetin äidille viestii et haluun mennä jonnekin puhumaan.
siinä sitten päädyttiin menemään samaan punaisen ristin johonkin nuorisopaikkaan jossa käytiin sossutapaamisessa sillon kun jäin pöllimisestä kiinni.
nyt käyn yhden naisen kanssa juttelemassa n kerran viikossa joka on kuitenki joku joka keskittyy enemmän näihin perhe ongelmiin . saatiin siinä sitten puheeksi mun faija. kerroin sitten siitä ja sen sekoiluista ja se muija vähä rupes huolestuu. ehdotti et tehtäis sossu ilmotus. joo eli päätin sitten et seuraavan kerran kun faija pimahtaa nii soitan kytille / sinne nuorten paikkaaa. 


mut asiasta kukkaruukkuun, löysin vihdoin laihdutustavan joka on mulle. ja aattelin et jos rupeisin pitämään 'ruokapäiväkirjaa' tänne ? mitä mieltä oisitte siitä? ja voisin jotain esim kuvia, paino juttui lisätä ? 
oon laihtunu jo n5 (alle?) pvässä 2kg :3 


6 kommenttia:

  1. ruokapäiväkirja joo :). kuvia ittestäs joo :). ja painojuttui joo :).

    VastaaPoista
  2. halusin. en tiedä haluanko enää.
    kilpailulta? niinku miten ?

    VastaaPoista
  3. Vera kuule, musta sun ei pitäis laihduttaa, oot jo laiha eikä anoreksia oo mikään mukavajuttu siitä aletaan vaan kiusata ja muutenki se o vakava sairaus. eikä viillellä, vaiks se tuntuiski oikeelta, mut toivottavasti saat apuu näihin muihin ongelmiin jota tänne kirjotit ja toivottavasti sun äiti jaksaa olla sun tukena :)

    VastaaPoista
  4. Tiesiks sä sen et jos jätät kokonn syömättä se ei oo hyväks sun pitäis syödä normaalisti mut jätttää kaikki makeiset pois ja liikkua tosi paljon mut, jos kokonaa jättää syömise ja alkaa vaiks taass kuukauden päästä syömää niiku enne lihoo aina kaksin kertasesti mitä on saanu pois! Ja jos painoo haluu pois tarkkaile mitä syöt ja kirjaa ne ylös ja syö neljä tai kolme kertaa päivässä ja käy kävelyillä koska se oikeesti polttaa rasvaa enemmä ku lenkeillä huoksu ta hölkkä käynti! :)Ja vältä kaikkea mikä sisältää hiilihydraattia.

    VastaaPoista
  5. Ja ei todellakaan kannata haluta anorektikoksi koska se on vakava sairaus ja siihen voi kuolla.

    VastaaPoista
  6. Veera, mun mielest sä ot oo läski, vaa oo hyväl taval kurvikas, siin ei oo MITÄÄN pahaa! kurvikkaimmat tytöt on kauneimpia, ja kuka haluis ees olla joku ´hirveen laiha ja muodoton lauta? En mä ainakaan. MUlla on vähän ylimäärästä, ja pyrin itsekin laihduttamaan, mutta pikkuhiljaa. Mul on kans hankala perhetilanne, tosi hankala, mut mä en kuitenkaa viiltele yms, koska siinä ei oo mitään järkeä, se aiheuttaa vaa itelleen ja muille pahaa oloa ja surua, se ei oikeesti auta mihinkään.
    :) EN tiiä kui vaikee tilanne teil on siel kotona, mut se ei oo sun vikas. :) Kannattaa panostaa siihen, että VÄHENTÄÄ herkkujen syöntiä ja liikkuu edes vähän, koska mulla se on alkanu ainaki vähän auttamaan :). Kannattaa myös keskittyy kouluun ja kavereihi, ja se o hyvä ku pääsee juttelee jollekki, vaikkei sit kertoiskaa mitään ihmeellistä :) Enne pitkää huomaa, et loppuen lopuks se on auttanu, edes vähän.
    Mä uskon, että sulla tulee olemaan viimeistään aikusena parempi elämä, jos jaksat nää vuodet sinnitellä :). Oot varmasti kohdannu kaikkee, niinku mäkin, mut sul on tyttö viel tulevaisuus edessä! Herkuistakaa ei tarvii kokonaa luopua, en mä ainakaa oo luopunu, koska siit tulee oikeesti parempi olo, edes hetkeksi, kun syö jotain tai on kavereitten kaa. Keskity sellasiin asioihin, joista sulle tulee hyvä olo :). Mut älä viiltelyyn! Usko ittees ja siihen, että oot oikeesti tosi kaunis :)

    - Amanda

    VastaaPoista